Microsoft Dynamics 365

Ontwikkel uw bedrijf met
Microsoft Dynamics 365

Ga verder dan traditionele ERP- en CRM-applicaties met Microsoft Dynamics 365. De intelligente bedrijfsapplicaties helpen u bij het leiden van uw hele bedrijf en zorgen voor betere resultaten. Verhoog de efficiëntie, verlaag de kosten en realiseer een bedrijf waarin mensen, data en processen bedrijfsbreed gekoppeld zijn. Op deze manier kan ieder team zich snel aanpassen en innovatief aan de slag gaan.

 

Gebruik Dynamics software om proactief in te spelen op de eisen van uw klant. Of u nu kiest voor één applicatie of meerdere applicaties, alle Dynamics 365-applicaties zijn gemaakt met het oog op samenwerking. Een uitgebreide oplossing die uw hele bedrijf verbindt zodat u verbinding kan maken met uw klant, dat is het doel van de Microsoft Dynamics 365 solutions.

Business Central (NAV) ERP

Krijg een totaalbeeld van uw bedrijf met Microsoft Dynamics 365 Business Central (voorheen NAV), een bedrijfsmanagement oplossing die kleine en middelgrote bedrijven wereldwijd controle biedt over financiën en die toelevering, productie en bedrijfsactiviteiten vereenvoudigt.

 

Microsoft ontwikkelt Dynamics 365 Business Central in de breedte, wat een complete set aan functionaliteiten in één geïntegreerd ERP systeem oplevert. Garandeer bedrijfscontinuïteit met een cloudoplossing die verkoop-, service-, financiële en operationele teams verbindt zodat ze zich sneller kunnen aanpassen en resultaten kunnen boeken.

Customer Engagement (CE)

Microsoft Dynamics 365 Customer Engagement (CE) is een klantrelatiebeheer (CRM) platform ontwikkeld door Microsoft. Het maakt deel uit van de grotere Microsoft Dynamics 365 suite van bedrijfsapplicaties, die verschillende modules omvat voor verkoop, marketing, klantenservice, buitendienst, projectdienst automatisering, financiën, supply chain management, en meer.

Dynamics 365 CE richt zich specifiek op het beheren van klantrelaties en interacties. Het biedt een scala aan functies en mogelijkheden om bedrijven te helpen bij het effectief aantrekken, betrekken en behouden van klanten. Enkele belangrijke onderdelen en functies van Dynamics 365 CE zijn: Sales, Marketing, Customer Service & Field service.

Customer Engagement
Boekhouding

Boekhouding

Behoefte aan een snel en gebruiksvriendelijk boekhoudprogramma? Met de boekhoudsoftware op basis van Microsoft Dynamics 365 Business Central (NAV) behoren boekhoudkundige papierbergen tot het verleden.

 

Business Central voorziet u van een compleet financieel beheer, is snel, gebruiksvriendelijk en groeit mee met uw organisatie. Met Microsoft Dynamics 365 Business Central (NAV) als boekhoudprogramma kunt u uw rekeningafschriften vlot verwerken, betalingen snel opvolgen, aankoopfacturen efficiënt verwerken en verkoopfacturen snel versturen.

Warehouse Management (WMS)

Stroomlijn uw magazijnprocessen met de warehouse management module in Dynamics 365. Het Warehouse Management System (WMS), een systeem voor magazijnbeheer, is ontworpen om elk proces in het magazijn te ondersteunen.

 

Het magazijn speelt vandaag de dag een centrale rol in het bedrijf vanwege de toename in concurrentie en e-commerce. De WMS-oplossing is speciaal ontwikkeld voor voorraadbeheer en is een aanvulling op uw Microsoft Dynamics ERP systeem.

Warehouse Management

Wat is Dynamics 365?

Dynamics 365 is meer dan alleen software. Het is een portfolio van intelligente bedrijfsapplicaties die uw bedrijf in staat stellen om flexibeler te worden en de complexiteit van bedrijfsprocessen te verminderen. En dat zonder de kosten te verhogen. De oplossingen van TCOG bieden de flexibiliteit die nodig is om meer waarde te leveren in minder tijd. Ondertussen kunnen uw teams sneller resultaat behalen door bestaande oplossingen te verbeteren.

 

  • Hogere productiviteit: Dynamics 365 verhoogt productiviteit door naadloze integratie van Dynamics for Sales (voorheen CRM) en ERP processen, snelle toegang tot cruciale gegevens via Microsoft-tools en realtime inzichten. Dit versnelt besluitvorming en optimaliseert operaties, waardoor teams effectiever kunnen werken. Dit resulteert in verbeterde productiviteit en efficiëntie.
  • Versterkte besluitvorming: Dynamics 365 biedt een versterkte besluitvorming door toegang te geven tot realtime gegevens en diepgaande inzichten. Het stelt de Decision Making Unit in staat om snel te reageren op veranderende bedrijfsprioriteiten, marktvoorwaarden en kansen, wat leidt tot effectievere beslissingen. Het zorgt ook voor een dieper begrip van klanten en operationele processen, wat resulteert in een betere besluitvorming en verbeterde bedrijfsprestaties.
  • 360° klantbeeld: Dynamics 365 zorgt voor een volledig klantbeeld door alle relevante klantgegevens en interacties op één centrale plaats te verzamelen en te consolideren. Het integreert gegevens vanuit verschillende bronnen, waaronder verkoop, marketing, klantenservice en zelfs externe gegevensbronnen. Hierdoor kunnen gebruikers een uitgebreid en realtime overzicht van klantinformatie bekijken, zoals aankoopgeschiedenis, communicatiegeschiedenis en klantvoorkeuren. Dit complete klantbeeld helpt organisaties om beter te begrijpen wie hun klanten zijn, wat ze nodig hebben en hoe ze hen beter en gerichter kunnen bedienen. Het draagt bij aan meer gepersonaliseerde interacties en – uiteindelijk –  verbeterde klanttevredenheid.

Wat onderscheidt Dynamics 365?

  • Door Dynamics for Sales en ERP functionaliteiten te combineren in één platform, kunt u processen stroomlijnen en communicatie verbeteren.
  • Profiteer van de integratie met andere Microsoft producten, zoals Microsoft 365 (voorheen Office 365), Power BI en Microsoft Teams. Hierdoor kunt u gemakkelijk schakelen tussen applicaties én data analyseren en delen.
  • Verkort de verkoopcyclus en genereer meer omzet door gebruik te maken van de inzichten die Dynamics 365 biedt over de behoeften en het gedrag van uw klanten.
  • Pas Dynamics 365 aan uw specifieke behoeften aan en breidt het uit met andere innovatieve oplossingen, zoals mixed reality en IoT.
  • Geniet van de voordelen van een cloud-based oplossing, zoals flexibiliteit, mobiliteit, toegankelijkheid en veiligheid.

De kracht van data en automatisering

Werk vanuit data en maak gebruik van Microsoft Copilot om inzichten te verkrijgen die resulteren in betere klantervaringen. Met Dynamics 365 kunt u zelf bepalen hoe en wanneer u reageert op nieuwe bedrijfsprioriteiten, marktomstandigheden en verkoopkansen. Deze krachtige oplossingen, exclusief beschikbaar via de Microsoft Cloud, zijn gebouwd om eenvoudig samen te werken vanaf het begin.

Uw unieke oplossing met Microsoft Dynamics 365

U kunt Microsoft Dynamics 365 volledig aanpassen aan uw behoeften en uitbreiden met behulp van de Microsoft Cloud en talloze andere zakelijke tools. Als uw toegewijde Microsoft-partner zijn wij hier om al uw vragen te beantwoorden en u te begeleiden bij het optimaliseren van uw bedrijfsprocessen met Microsoft Dynamics 365.

Download gratis de whitepaper: 5 trends die retail zullen herdefiniëren!

Lees hier meer over de  vijf opkomende trends en technologieën waarvan we verwachten dat ze de komende maanden nieuwe uitdagingen en kansen zullen bieden in de retail branche.

Download gratis het eBook en ontdek wat u zoekt in een modern retail systeem

De consumenten van vandaag hebben meer manieren om te winkelen dan ooit tevoren. Om te slagen in retail, moet u uitzonderlijke service leveren en tegelijkertijd de efficiëntie en de verkoop verhogen. Ontdek wat u zoekt in een modern retail systeem via onze whitepaper, en leer hoe het gebruik van één geconnecteerde oplossing uw fashion retail business ten goede kan komen.