Customer Engagement (CRM)

Verhoog de verkoopproductiviteit met Microsoft CRM

Microsoft Dynamics 365 Customer Engagement (CE) is een toonaangevende, cloudgebaseerde bedrijfsoplossing voor customer relationship management (CRM). Deze oplossing kan u helpen de verkoopproductiviteit te verhogen en de waarde van uw marketinginspanningen te verbeteren via sociale inzichten, business intelligence en campagnebeheer.

 

Microsoft Dynamics 365 CE stroomlijnt de manier waarop uw medewerkers communiceren met klanten en verbetert hun vermogen om samen te werken.

Afstemming sales & marketing

Sales en marketing kunnen samenwerken zodat u een beter begrip krijgt van de behoeften van klanten en daarop kunt inspelen.

TCOG USP appelblauw 02

Verhoging verkoopproductiviteit

Met de juiste CRM-software kan uw salesteam de juiste leads vinden en inzichten bieden wanneer ze met klanten in contact gaan.

TCOG USP appelblauw 03

Betere klantrelaties

Door klantenservice en sales samen te brengen, kunt u de voorkeuren van klanten bepalen en voorspellen.

Microsoft CRM

Klanten zijn de grootste troef van een bedrijf. Nieuwe klanten werven is duur, ze terugwinnen is moeilijk. Dynamics 365 Customer Engagement helpt bedrijven hun klantenrelaties te koesteren.

 

CRM mag dan het hart zijn van Dynamics 365 Customer Engagement, maar de functies houden daar niet op. Microsoft CRM bevat een selectie van modules die bedrijven helpt om elke fase van de klantervaring te beheren, van verkoop tot service.

Download gratis het eBook en ontdek wat u zoekt in een modern retail systeem

De consumenten van vandaag hebben meer manieren om te winkelen dan ooit tevoren. Om te slagen in retail, moet u uitzonderlijke service leveren en tegelijkertijd de efficiëntie en de verkoop verhogen. Ontdek wat u zoekt in een modern retail systeem via onze whitepaper, en leer hoe het gebruik van één geconnecteerde oplossing uw fashion retail business ten goede kan komen.