Partner update: Jaarlijkse Enhancement Plan prijswijziging
Het onderhouden van oudere versies van een ERP systeem kan duur en tijdrovend zijn. Naarmate het systeem verouderd, wordt het complexer om te onderhouden en kan het moeilijk zijn om personeel te vinden dat het kan blijven ondersteunen. Als gevolg hiervan kunnen de kosten flink oplopen ten opzichte van nieuwere versies.
Naar aanleiding van de nieuwste aankondiging van het Enhancement plan van Microsoft, zal de jaarlijkse prijs van Enhancement plannen (EP) met 1 punt stijgen voor on-premises producten die zijn aangeschaft via DPL.
- LS Nav Perpetual (2013-2018)/LS Central on BC on-Prem Perpetual zal een verhoging van 18% naar 19% van de PLP kennen.
- Voor oudere versies van LS Nav zal een verhoging van 18% naar 22% van de PLP gelden.
Enhancement Plan vernieuwingen
Enhancement plan vernieuwingen vóór 1 oktober 2023 worden vernieuwd tegen het huidige percentage. Vernieuwingen die na 1 oktober 2023 worden gedaan, zullen als volgt zijn:
- Voor klanten met oude LS Nav versies die op hun huidige versie willen blijven, zal de EP worden berekend met 22%.
- Voor klanten met LS Nav Perpetual (2013-2018)/LS Central on BC on-Prem zal de EP worden berekend met 19%.
- Voor klanten die al zijn ingeschreven voor CSP-EP/BTC1, zal het enhancement percentage om EP/12 te behouden worden herberekend naar 18% zodat klanten bij hun jaarlijkse vernieuwing na 1 oktober 2023 mogelijk hun CSP-licentie moeten uitbreiden om EP/12 te behouden.
- Voor klanten die al zijn ingeschreven voor BTC2 vóór 1 oktober 2023, zal het enhancement percentage om EP/12 te behouden 17% zijn voor een periode van 3 jaar.
- Voor klanten die zich na 1 oktober 2023 inschrijven voor BTC2, zal het enhancement percentage om EP/12 te behouden 18% zijn voor een periode van 3 jaar.
- Voor klanten die willen upgraden naar LS Central on BC on-Prem Perpetual, zal de jaarlijkse prijs van EP worden berekend met 19% na de upgrade.
Vanaf 1 oktober 2024 zal de jaarlijkse prijs van Enhancement plannen voor LS Nav 2013-2018 stijgen van 19% naar 22%.
Als onderdeel van de inspanningen van LS Retail om de LS Central on-premises business te moderniseren, is ons belangrijkste doel om de adoptie van cloudtechnologie aan te moedigen en prijzen over alle platforms te stroomlijnen. Software as a Service (SaaS) is de toekomst, en we willen onze klanten dan ook aanmoedigen om de overstap naar SaaS te maken.
Heeft u vragen over bovenstaande of bent u klaar om de overstap naar SaaS te maken? Neem rechtstreeks contact op met onze sales via [email protected].