7 redenen waarom een upgrade naar Business Central aan te raden is

Blog upgrade BC

Microsoft Dynamics 365 Business Central (voorheen Dynamics NAV) is een krachtige oplossing die kleine en middelgrote bedrijven helpt om digitaal te transformeren en bedrijfsprocessen efficiënter in te richten. Hier volgen 7 redenen om de upgrade naar de nieuwste versie uit te voeren.

 

 

 

 

 

Waarom u moet upgraden naar Business Central

1. De NAV support loopt ten einde

De ondersteuning voor NAV wordt afgebouwd, zowel voor de oudere als voor de nieuwe versie. Hierdoor krijgt NAV geen updates meer. Dynamics 365 Business Central daarentegen, biedt wel automatisch updates op regelmatige basis. Zo bent u zeker dat u werkt met moderne technologie en de nieuwste functionaliteiten.

 

2. Beveiliging

De beveiliging, regelgeving, wetgeving, naleving en nieuwe updates van Dynamics NAV lopen binnenkort ten einde, waardoor het systeem niet meer beschermd is tegen ransomware. Een cloudoplossing zoals Dynamics 365 Business Central biedt meer beveiliging in vergelijking met on-premise ERP oplossingen. Zo wordt het makkelijker om organisatiegegevens te lokaliseren.

 

3. Naadloze integratie

Dynamics 365 Business Central kan naadloos geïntegreerd worden met andere Microsoft tools zoals web API framework, Microsoft Azure, Microsoft office 365 en SharePoint. Hierdoor vermindert de kans op fouten, verhoogt de productiviteit van teams en zijn bedrijfsprocessen beter op elkaar afgestemd. Bovendien geniet u van regelmatige updates en beveiligingsfixes op uw systeem.

 

4. Financiële naleving

In tegenstelling tot verouderde ERP systemen is Dynamics 365 Business Central compatibel met de meest recente financiële regels. Daarnaast bevat het verbeterde automatiseringstools, die een snelle financiële rapportage mogelijk maken. U kunt ook gebruikmaken van AI-ondersteuningsapparatuur, machine learning monitoring en nauwkeurige gegevens.

 

5. Beheersbare kosten

De overstap naar Dynamics 365 Business Central verlaagt de operationele kosten voor uw bedrijf, zoals magazijnruimte, arbeid en apparatuur. U bespaart ook op administratieve kosten, server back-ups, opslagbeheer en software-updates. Dynamics 365 Business Central maakt daarnaast gebruik van een flexibeler en voordeliger abonnementsmodel, waarbij u betaalt per gebruiker per maand. Er zijn geen jaarlijkse enhancement- of licentiekosten meer aan verbonden.

 

6. Schaalbaar

Doordat u Dynamics 365 Business Central makkelijk kunt aanpassen zonder er veel tijd en geld aan te besteden, is het een tool die meegroeit met uw bedrijf. Wanneer uw bedrijf uitbreidt, kunt u flexibel gebruikers toevoegen dankzij de interessante abonnementsformule.

 

7. 24/7 toegang

Nu we vaak hybride of op afstand werken, is een overgang naar de cloud onmisbaar. Met de cloudoplossing van Dynamics 365 Business Central heeft u overal en op elk apparaat toegang tot uw ERP systeem, en dit zonder verlies van data. Zo kunt u op ieder moment werken met de gegevens die u nodig heeft.

 

Overtuigd om de upgrade naar Microsoft Dynamics 365 Business Central uit te voeren? Een betrouwbare ondersteuningspartner zorgt ervoor dat het upgradeproces vlekkeloos verloopt. TCOG, met hoofdkantoren in Turnhout (BE) en IJsselstein (NL), heeft als Trusted Microsoft ERP partner al verschillende bedrijven succesvol begeleid bij de overgang naar Dynamics 365 Business Central. Neem vandaag contact op om een upgrade op te starten of vraag een gratis adviesgesprek aan.

 

Bron: tijd.be

Meer blogs

Onze socials

Altijd op de hoogte blijven van de laatste ontwikkelingen en trends van IT oplossingen?

Download gratis het eBook en ontdek wat u zoekt in een modern retail systeem

De consumenten van vandaag hebben meer manieren om te winkelen dan ooit tevoren. Om te slagen in retail, moet u uitzonderlijke service leveren en tegelijkertijd de efficiëntie en de verkoop verhogen. Ontdek wat u zoekt in een modern retail systeem via onze whitepaper, en leer hoe het gebruik van één geconnecteerde oplossing uw fashion retail business ten goede kan komen.