LS Central for retail
Beheer uw retailbedrijf met
één softwareplatform
LS Central, de alles-in-één retailsoftware die ingezet wordt als uitbreiding op Microsoft Dynamics 365 Business Central (NAV), brengt alles samen in één enkel platform: financiën (Microsoft ERP), verkooppunten (POS), winkeloperaties, supply chain management, voorraadbeheer, e-commerce en klantenbinding.
Dit betekent dat u slechts één softwareoplossing kunt gebruiken – wij noemen dat unified commerce software – die alles doet wat u nodig heeft, in plaats van verschillende softwareoplossingen te gebruiken die slechts een deel van het werk doen.
Ondersteun uw medewerkers
LS Central geeft al uw medewerkers toegang tot de informatie en functionaliteiten die ze nodig hebben om hun werk te doen.
Houd controle over uw bedrijf
Houd alle bedrijfsprocessen en belangrijke informatie in uw onderneming onder controle.
Stimuleer online en offline verkoop
Bied klanten die in uw fysieke en e-commerce winkels shoppen een consistente en geweldige ervaring.
Unified commerce software
Met LS Central van LS Retail kunt u al uw bedrijfsactiviteiten en -processen binnen één omgeving beheren en beschikt u over al uw gegevens in één database. Met andere woorden:
- Verspil geen uren meer met het zoeken naar informatie in verschillende databases.
- Stop met het vele malen doen van hetzelfde werk op verschillende software.
- Beschik over gegevens op één plaats en zie in één oogopslag hoe uw bedrijf ervoor staat.
- Begrijp wat u moet doen om kosten te besparen, inkomsten te verhogen en loyaliteit te vergroten.
Download gratis de whitepaper: 5 trends die retail zullen herdefiniëren!
Lees hier meer over de vijf opkomende trends en technologieën waarvan we verwachten dat ze de komende maanden nieuwe uitdagingen en kansen zullen bieden in de retail branche.