Documentmanagement

Vereenvoudig uw processen
met documentmanagement

Het verwerken en archiveren van binnenkomende post, interne documenten en facturen is binnen veel organisaties een arbeidsintensief proces. U kunt deze processen aanzienlijk vereenvoudigen met een slimme documentmanagement oplossing. Om u te voorzien van een volledig geautomatiseerde documentafhandeling, bieden wij u graag de oplossingen van Continia aan voor Dynamics 365 Business Central (voorheen NAV).

Document Capture

Stroomlijn en automatiseer elke stap van uw dagelijkse documentafhandeling.

TCOG USP appelblauw 02

Document Output

Automatiseer de distributie van documenten en rapporten direct vanuit Microsoft Dynamics 365 Business Central.

TCOG USP appelblauw 03

Expense Management

Kies voor een duidelijk overzicht en het gemakkelijk managen van alle inkomende kosten.

Document Capture

Wat zou u ervan vinden dat facturen die via e-mail toekomen onmiddellijk gearchiveerd kunnen worden? Continia Document Capture stroomlijnt het verwerken en beheren van inkoopfacturen met veel nieuwe functies zoals documentoverzichten en binnenkomende registratie.

 

Het goedkeuren van facturen kan direct in Business Central of online worden uitgevoerd door gebruik te maken van een webbrowser. Op deze manier heeft iedereen binnen de organisatie toegang tot de goedkeuringsworkflow. 

Document Output

Klinkt het niet goed om al uw uitgaande documenten in één keer te versturen, terwijl u geniet van een lunchpauze? Continia Document Output automatiseert de distributie van documenten en rapporten direct vanuit Dynamics 365 Business Central, waardoor u geld en tijd bespaart.

 

Document Output beschikt over een groot aantal e-mail templates die klaar zijn voor gebruik en die gekoppeld zijn aan een Business Central rapport. Omdat alle activiteiten gelogd worden, beschikt u steeds over een overzicht van documenten die verstuurd zijn, wanneer en naar wie.

Expense Management

Werknemers overhandigen vaak hun onkostennota’s aan de boekhouding in een ongeorganiseerde of chaotische volgorde. Bij de maandelijkse rapportage van onkosten gaat er ook al wel eens bewijsmateriaal voor gemaakte onkosten verloren.

 

Door de Expense Management app kunnen reizigers hun kosten onderweg rapporteren in slechts enkele stappen: ze nemen een foto van de bon, vullen de vereiste velden in, en verzenden het meteen naar de boekhouding. Snel, gemakkelijk en efficiënt.

Download gratis de whitepaper: 5 trends die retail zullen herdefiniëren!

Lees hier meer over de  vijf opkomende trends en technologieën waarvan we verwachten dat ze de komende maanden nieuwe uitdagingen en kansen zullen bieden in de retail branche.

Download gratis het eBook en ontdek wat u zoekt in een modern retail systeem

De consumenten van vandaag hebben meer manieren om te winkelen dan ooit tevoren. Om te slagen in retail, moet u uitzonderlijke service leveren en tegelijkertijd de efficiëntie en de verkoop verhogen. Ontdek wat u zoekt in een modern retail systeem via onze whitepaper, en leer hoe het gebruik van één geconnecteerde oplossing uw fashion retail business ten goede kan komen.