Uitreiking TCOG Awards 2020

 

Naar jaarlijkse gewoonte organiseerde we ook dit jaar een TCOG Klantendag, en dit op 15 oktober 2020 bij brouwerij De Koninck. Omwille van corona waren we helaas genoodzaakt deze editie te annuleren. Ondanks de annulatie van deze dag, wilden we toch onze TCOG Awards uitreiken. 

 

Winnaars TCOG Awards

We zorgden ervoor dat de winnaars hun award in handen kregen, zoals hieronder te zien is. Verder kijken we alvast uit om onze klantendag in 2021 wel te kunnen laten doorgaan en hier een mooie editie van te maken.

 

Customer of The Year: Duvel

Brouwerij Duvel Moortgat is een Belgische familiale brouwerij, opgericht in 1871 en gelegen in het Antwerpse Breendonk.

Aangezien Duvel al jaar en dag trouwe klant is van TCOG, werd de award ‘Customer of The Year’ dit jaar aan hen toegekend. TCOG kijkt samen met Duvel alvast uit naar een succesvolle verdere samenwerking.

 

 

 

 

Best Customer Reference Case: Safti

Safti is de grootste doe-het-zelfzaak van Oost-Vlaanderen. Al 40 jaar zijn zij gekend voor hun kwaliteit, assortiment en goede service.

Afgelopen jaar werkte Barbara Braeckman, Zaakvoerder van Safti, mee aan een artikel waarbij werken in tijden van corona centraal stond. Op 18 april mochten de DIY-zaken in België hun winkeldeuren weer openen na de eerste lockdown. Lees hoe Safti haar winkel corona-proof maakte.

 

Customer Technology Award: Lionoil

Lionoil ontwerpt en plaatst smeersystemen in nauwe samenwerking met de klant.

De ‘Customer Technology Award’ gaat dit jaar naar Antwerp Lionoil Works. Reden hiervoor is dat zij de eerste TCOG klant zijn die de overgang naar de nieuwe technologie Microsoft Dynamics 365 Business Central hebben gemaakt. Zelf ook overstappen naar Business Central? Neem contact met ons op om samen de mogelijkheden te bekijken voor uw bedrijf.

 

Rapid Growth Customer Award: Horeca Van Zon

Horeca Van Zon is de meest complete groothandel voor de horeca sector. Al sinds 1964 vertrouwen horecabedrijven op het aanbod, de kwaliteit en service van Van Zon. Horeca Van Zon maakt onder andere het verschil door horecabedrijven een 7/7 service te bieden.

 

Dat Van Zon niet blijft stilstaan is een feit, ze denken erg vooruitstrevend en toekomstgericht. Na meer dan 55 jaar verlaat horecagroothandel Van Zon de hoofdzetel in Hamont-Achel, en openen ze de poorten van hun gloednieuw complex in Lommel. Dat de award voor ‘Rapid Growth Customer’ naar Van Zon gaat is dan ook geen verrassing en dik verdiend. Samen kijken we uit naar een zonnige toekomst!